9.7.13

DIY: SET 2 - t-shirt jednokolorowy

Nudny, nijaki, ten też; nędza....i znowu nie mam się w co ubrać. Taaaak, dramat codziennej egzystencji. Też macie ten problem???
Już dawno wyrosłem z noszenia koszulek, zwłaszcza tych z dzikimi, barwnymi printami. Leżą więc w szafie a jedyne żywe stworzenia, które się nimi interesują to mole. Mam ich dziesiątki - jakże zacne pamiątki po okresie gimbazjum. I co z nimi zrobić? Przecież wszystkich nie wyrzucę!!!
Dobra, robię research.
Zacząłem układać kupki. Pierwsza - znośne, jeszcze założę. Druga - będą do spania. Trzecia - do niczego, więc out w trybie natychmiastowym. I czwarta - coś można jeszcze z tymi szmatami zrobić.
Myślę więc. Jak sprawić, by zyskały w moich oczach. Coś doszyć, wyszyć, obciąć, przefarbować....hmmmmmm. OBJAWIENIE.

Pamiętacie koszulkę, którą upolowałem na wyprzedaży? Miała fajną kieszonkę w kontrastowym kolorze, która to tak naprawdę przykuła mój wzrok. Genius!!!
Głosem Fineasza: Już wiem, co będę dzisiaj robił.

Metamorfoza step-by-step:
KROK 1 - z tektury wytnijcie pożądanej wielkości wzór kieszonki

KROK 2 - znajdźcie materiał pasujący do t-shirtu, który chcecie przerobić (u mnie była nim inna koszulka).

Małe podpowiedzi:
~ do bieli pasuje wszystko
~ łączcie pastel z pastelą
~ mocny kolor fajnie wygląda z jaśniejszym odcieniem
~ nie bójcie się fajnych, barwnych wzorów; spróbujcie czegoś ekstra np. zwierzęce paski czy cętki, moro (wojskowy - w tym sezonie bardzo modny). Niby mała kieszonka, a może sprawić, że znajdzie się w centrum uwagi.

KROK 3 - wycinacie na znalezionym materiale odrysowany wcześniej kształt kieszonki, zostawiając z każdej strony po 1-1,5 cm na podłożenie (zagięcie materiału, by się nie pruł )

KROK 4 - wycięty i podłożony materiał przypinacie szpilkami do Waszego t-shirtu

KROK 5 - przyszywacie kieszonkę ręcznie lub obszywacie ją na maszynie
                            Et voila!

****
I jeszcze jeden pomysł na szybką zmianę. Od jakiegoś czasu bowiem podobają mi się koszulki bez rękawów. Nie nosiłem ich wcześniej, bo czułem się zbyt nago, a poza tym wcale nie było czym się pochwalić, gdyż bica brak. Jest jednak lato i chcąc nie chcąc się do nich przekonałem. Są rewelacyjnym rozwiązaniem na upalne dni. Aby je zrobić, wystarczy po prostu w odpowiednich miejscach obciąć t-shirt. Mega łatwa sprawa, więc nie będę Wam tego opisywał. Wystarczy, że zerkniecie na zdjęcie:

Narysujcie ołówkiem zarys podkoszulki i po prostu tnijcie :)
 

1 komentarz:

  1. Próbowałam ostatnio zafarbować tak materiałowe espadryle, ale totalnie mi to nie wyszło i musiałam zdecydować się na kupno nowych, ale na szczęście znalazłam bardzo fajne na stronie https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html i jestem bardzo zadowolona z dostępnej tam oferty.

    OdpowiedzUsuń