11.7.13

DIY: SET 3 - ozdobne pudełko

Jeszcze kilka lat temu, kiedy mania na punkcie Harry'ego Pottera sięgała zenitu, uwielbiałem przenosić różne magiczne przedmioty znalezione na kartach powieści do świata rzeczywistego. Jako ogromny fan serii byłem dumny, że potrafię sam skonstruować, wystrugać, wyszyć czy skompletować wiele rzeczy. Do dziś na mojej szafie leży Nimbus 2001, gdzieś obok kurzy się stara tiara a na biurku, pośród długopisów i  kredek błyszczy się różdżka. O, tak :) wspomnienia wracają...
Jestem stuprocentowo pewny, że wierny książkom i postaciom stworzonym przez J.K.Rowling będę do końca życia. Niemniej jednak ta panująca wokół cisza prowokuje do tego, by dać się zaczarować bohaterom jakiejś innej sagi.

Dosyć sceptycznie więc, nieustannie w sercu nosząc magiczny świat Rowling^^, sięgnąłem po ''Igrzyska śmierci". Jak na razie skończyło się na filmowej wersji powieści. Boję się czy książka nie zmieni mojego zdania, gdyż ekranizacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Byłem pozytywnie zaskoczony, wręcz oszołomiony i głodny kolejnych treści. Z niecierpliwością czekam więc na jesienną premierę "W pierścieniu ognia", a wolny czas umilam sobie wymyślnymi pracami ręcznymi. Oto efekt, czyli jak z pudełka po butach zrobić ozdobne pudełko na przeróżne rozmaitości.

Gotowe pudełko

Szablon z kartonu
Potrzebne materiały:
# pudełko po butach
# złoty spray
# klej w sztyfcie
# czarny matowy papier (wycinanki)
# tektura
# kawałek kartonu
# nożyk
# czarny marker
# stare gazety

 Metamorfoza step-by-step
:
KROK 1 - zacznijcie od wieka pudełka; połóżcie je na rozłożonych gazetach i dokładnie pokryjcie złotą farbą w spray'u

KROK 2 - dolną część pudełka wyklejacie czarnym papierem metodą wydzierania (trochę pracochłonne)

KROK 3 - na kawałku kartonu rysujecie kształt broszki z Kosogłosem; szablon łatwo znaleźć w Internecie (leniuchy mogą go po prostu wydrukować i odrysować). Ostrożnie wycinacie nożykiem i dokładnie zamalowujecie markerem na czarno

KROK 4 - z tektury wycinacie literki (dowolny tekst; u mnie po prostu HUNGER GAMES), które następnie również pokrywacie złotą farbą. UWAGA! literki są lekkie i pod wpływem powietrza z aerozolu uciekają przed farbą. Zostawiacie do wyschnięcia

KROK 5 - czas połączyć wszystkie elementy: czarny szablon z kartonu przyklejacie zwykłym klejem na środku wieka pokrytego złotym spray'em. Literki natomiast doklejacie po bokach pudełka.
Et voila!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz